Tuesday, January 6, 2009

Dialoog

Väravavahtide vaidlus

Väravavaht I: Noh Šolikori rott,kohe oli näha ,et minigi sobitegemine oli teil.
Väravavaht II: Mis sina kah tead, äkki me lihtsalt oskame teist paremini
Väravavaht I: Kuule, kui sa arvad ,et mina valet läbi ei näe oled sa päris loll.
Väravavaht II: Vaata kes mind lolliks kutsub, ise ei kaitsnud ühtegi väravat ära!
Väravavaht I: Vaat kus kõva mees ilmus välja!
Väravavaht II: Mul on sulle uks küsimus.Kuidas sa arvad me sobi tegime,muutusime nähtamatuks?
Väravavaht I: No ma ei tea...
Väravavaht II: Pead end ikka tarkuriks?
Väravavaht I: Aga...aga...Ah tegelt vahet ei ole,sinu võit.

Lugeja ja Tegelane

Mina: Hašiš oota,ära mine.
Hašiš: Miks mitte?
Mina: Sest see ei oleks aus kui sa ühte meeskonda aitad.
Hašiš: Kuidas nii?
Mina: See oleks sohk,ei oleks aus mäng.
Hašiš: Aga ma ei taha Šolikor kaotaks, neil on viimasel ajal halvasti läinud.
Mina: Kuna sa minu nõu kuulda nigunii kuulda ei võta ja ma arvan ,et midagi hirmsat juhtuda nigunii ei saa siis mina aita neid.

No comments: